PROJEKTARBETET FÄRDIGT!!!!!!

.... så nu tänker jag bara njuta av veckan som är kvar, det är ju faktiskt sista lovet innan stundenten!
Mina sista tre dagar av lov, de sista student-lov-dagarna innan jag går ut i den riktiga världen och börjar jobba (hjälp!)

Imorgon så blir det fest. Nu har jag suttit stilla vid en dator hela veckan, har inte ens hunnit komma utanför dörren för att simma eller ens springa - hela min kropp är en energibomb!!!

Känns i alla fall skönt att ha fått lite ny frisyr - blev hastigt inslängd på en tid som fick återbud igår klockan 13. Det kunde inte ha varit en mer otimad tid - det enda jag kunde se framför mig var en textremsa som snurrade runt, runt: "projektprojektprojektprojektprojektprojekt....................."

Nu är det bara massa små-saker kvar, men de ska jag inte ta hand om nu. Nu tänker jag bara njuta av den resterande veckan som väntar... och imorgon tänker jag inte sitta still!!!!



Nighty Nighty! ***



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0