Friday night

Jag fattar inte att jag kan vara så otroligt morgon pigg!!

Jag vaknar alltid innan tolv! - även fast jag har lagt mig runt 5, två nätter i rad..


Igår var det festkväll. Eller natt rättare sagt. Jag och Sabina var verkligen igång igår, och när Arena stängde för natten så drog vi oss, tillsammans med några andra vänner från Munkfors, till Burger King för att fylla det där lilla extra tomrummet som smygigt sig fram under kvällen...


Idag händer massa saker, bl.a. fyller en vän 22!
Tyvärr så kommer jag inte vara hemma så att jag kan fira denna underbara människa, eftersom jag ska ut på andra äventyr...



Hope you'll enjoy the day!!!

Anonym
2008-03-29 @ 11:27:03

Fylla upp var det;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0