Frihet...?

Det finns en av många delad uppfattning om att söndagar är den värsta dagen på veckan.
Nu börjar jag förstå varför.

Hela veckan har varit väldigt lugn och jag har gett mig själv friheten att göra många roliga saker som jag inte brukar hinna göra i vanliga fall.

Imorgon så är det måndag igen och många saker ska vara färdiga för inlämning.

Sitter just nu och försöker skriva klart det lilla som fattas på religionsuppgiften som jag skriver om New Age.
Kl 13 så kommer tjejerna hit för att finslipa lite extra på Susannes dansuppgift som vi ska visa upp imorgon.
Kl 16 så ska jag och Sabina göra den sista intervjun för projektarbetet som jag känner har hamnat väldigt mycket i skuggan av alla andra uppgifter.
Dessutom så har jag ett svenska prov om en vecka att plugga till.
Dumma skola!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0