Fredagsmys

Idag har varit underbar!!!

Den började med att jag och ellen gick en rundtur på skolan,  vi behövde bara få säga hej till alla (eller hejdå)
Sen tog vi en fika och det var så super mys!! Jag har inte sett henne på nästan 2 månader och vi båda har haft det alldeles underbart och hade mycket att berätta för varandra - men jag blir riktigt avundsjuk när jag får höra om hennes romantiska små ögonblick under resan, sånt som bara häder på film...

Sen så mötte jag sabina så att vi kunde åka hem till mig och möta upp alla trevliga människor som har droppat in hela dagen. Åh vad jag har saknat er, och uh vad jag kommer att sakna er ännu mer nu när jag reser iväg!! <3

Dagen har verkligen varit precis så underbar som jag ville ha den, you make my day sweethearts!


Nu är det läggdags!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0