Nu är det sista spurten!!

Jag kämpar på med mitt sista kött och blod för att få färdigt analysen till projektarbetet som ska vara inlämnat imorgon/idag/om några timmar...
Kände att jag behövde ta ett litet breake från pluggandet, och eftersom de flesta sover vid den här tiden så fick min paus bli ett nytt inlägg här på bloggen - här har det också varit paus p.g.a. ändringar i systemet på sajten...

Har suttit och rå-knarkat te hela kvällen och försöker göra några löjliga gymnastikövningar då och då för att hålla humöret och blodcirkulationen uppe.

Det känns som att jag kommit igång med jobbet nu i alla fall.
Visst jag kommer att vara en död sill-deluxe imorgon, men jag bjuder på det den här gången..

Nu ska jag fortsätta jobba!!


Sov sött alla där ute, för jag antar att ni sover!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0