Wedding Singer, Kalla fötter och dåliga gitarrfingrar

15 oktober och mina fötter kämpar med att hålla värmen tillräckligt för att inte förvandlas till blåa månster *burr*.
Har inte ätit sen klockan tolv och är för trött för att dra mig själv ned för trappan och in i köket. Därför sitter jag nu framför datorn och försöker lära mig spela gitarr.
Det går inge bra.
Dessutom så har jag redan börjat få ont i fingertopparna.. :-/


Har bestämt mig nu för att sluta äta godis. Bara den 10:e i varje månad får jag äta. Vi får se hur det går :-) (önska mig lycka till!)

















I fredags så såg jag äntligen Wedding Singer på Värmlands Operan.
DEN VAR SÅ BRA!!!

- Musiken var riktigt bra, lite 80-tals rock sådär, precis sånt som jag gillar :)
- Kullisserna var också häftiga, det märks att många pengar lagts på det.
- Och karaktärerna var underbara! Christer Nerfont gör givetvis en super insatts igen.

Den var helt enkelt underbar! Enda nackdelen var platserna; jag och min vännina satt på balkongen rakt fram ovanför scenen och hela främre delen av scenen samt hela bandet (som var placerade nära taket) täcktes av balkongen och kullisserna i taket.

Visserligen så hade vi fått studentrabatt och betalade endast 150kr (2:a klass), men ska man se Wedding Singer så bör man köpa 1:a klass som kostar 350kr, det lär vara värt pengarna!

Nu är det dags för mig att äta någonting! :)


Ha det!!




//Emmsy






Klicka på bilden för att komma till hemsidan.
Där kan du bl.a. läsa om hur man bokar biljetter, tider för föreställning och priser.



























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0