Från fjällen och tillbaka till skolan igen

......Och plötsligt så fick jag bara en sånn himmla lust att blogga igen!!!
Jag har spenderat större delen av veckan i sälen med familjen, jag har åkt skidor i lindvallen och tilloch med hunnit med att åka lite, lite snowboard. Men det har alldrig förut varit så skönt att åka skidor som nu!!! Äntligen så börjar jag lära mig hur man gör, nu har jag börjat lära mig att åka lite fortare och i mindre hopp - Hur kul som hellst!!!! :-D

Men nu har alltså skolan börjat igen och jag sitter i skolbibblioteket och bloggar. Det känns.... ungefär som vanligt att komma hit, varken kul eller särskilt tråkigt..
De närmaste veckorna kommer i alla fall att bli väldigt intensiva, b.la. så ska jag vara med och spela på projektarbetet HipHop / Classical som ska visas upp i sundstaaulan onsdagen den 25 april.
KOM DIT, DET KOSTAR BARA 20KR!!!!!

Nu börjar rörlig bild-lektionen

See U Later!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0