Spela anti

Är det inte helt otroligt?
Det spelar uppenbarligen ingen roll hur tydligt man visar sig vara intresserad av någon, det enda som verkar få killarna på fall är att vara helt anti.
Kanske är det så att vi tjejer har en tendens att vilja lite för mycket för snabbt, men det är helt uppenbart att killar som är ute efter en serriös relation hellre går den svåra vägen att fånga uppmärksamheten hos en tjej: de vill jaga.
Jag har varit med om flera exempel där tjejen har försökt att få killen de gillar att "bli intresserad" men det har oftast slutat med att killen tröttnar och tjejen mår dåligt över att ingenting som hon gör duger.
Däremot så verkar tjejer som är helt ointresserade dra uppmärksamheten till sig utan att lyfta ett finger.

Varför är det så? Varför tar inte killarna åt sig av allt smicker dom får? Varför ser dom inte de tjejer som verkligen är intresserade av dom?




little kiss
Jenny
2007-01-09 @ 16:34:50
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se

Eller hur! Varför är det inte så att folk blir intresserade när nån är intresserad för?
Jag själv har alltid fallit för dom som varit svårflirtade..
Skumt. Hehe :P

Emma, till Jenny:
2007-01-09 @ 23:01:08

Ja, det är ett mysterium det där! Men jag antar att man alltid vill ha det som man minst kan få...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0